sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Vuosijuhlia ja hyvä kipeilypäivä

Ensimmäisen blogiavautujatittelin ansaitsen näköjään minä, sillä opiskelupaikka pakottaa mut hetkittäin ulos kapisesta luolastani ihmisten ilmoille, tällä kertaa Vuosijuhlien muodossa. Lähdettiin siis hienolle illalliselle Kuopion keskustaan sellaisissa meiningeissä missä oon viimeksi ollut  vanhojentansseissa; mekko niskaan ja yli kympin korut kaulaan, ja eikun baanalle!




Nautin eritoten kuinka oon näissä kuvissa se perinteinen haudasta noussut Lumikki ihanine ihonväreineni. Kiitos geeneistä, äiti. Emmin kynsistä oli kanssa pakko saada kuvaa koska kattokaa noita:


  

Ja lisää siitä kuuluisasta ihonväristäni, lisäkiitokset Tarulle joka teki tähänkin otokseen sellaisen kontrastin, että värittömyyttäni ei voi jättää huomiotta <3

Muiden suunnatessa kakkospäivän sillikselle meikäläinen totesi jälleen kerran että mun stamina ei oo lähelläkään sitä mitä yliopisto vaatisi: 38 asteen kuume ja kankkusenpoikanen oli tarpeeksi pitämään mut kotona. Onneksi mun päivä pelastettiin heti aamusta, kun Niko soitteli ja totesi että voisin tänään lainata sen pleikka ykkösen muistikorttia, ja samalla Final Fantasy VIII:n. Kävin vielä hankkimassa palanpainikkeeksi Ellen, ja nyt on ihanan sunnuntainen olo. Harvemmin tätä kuulee, mutta krapulapäivät on parhautta!


-Karla

Ei kommentteja: