torstai 7. kesäkuuta 2012

Kesäistyminen

Sain vihdoin ostettuu hiusvärin. Viimeks taisin värjäillä tossa ennen jouluu nii oli päässy juurikasvu villiintyy. Toi merkki mitä oon yleensä käyttäny on uudistunu, joten otin sellast sävyy mitä oon ennenki käyttäny, punanen siis tietenki, mut pääs käymään, että siit tuli todella paljon räikeempi ku mitä tää väri on ennen ollu, et ne on todellaki uudistanu sitä! Tulin kans tulokseen, et ne on tunkenu siihen enemmän vaalentavii kemikaalei, koska mun hiukset oli tummemmat ku mitä tää on.
Totuus kuitenki on, et siit lähtien ku aloin värjäillä mun hiuksii ja löysin sisäisen punapääni oon tähdänny just tähän sävyyn, mut kyl vähän hirvittää, et mitäköhä tapahtuu ku tä haalentuu kesän auringossa. Saattaa olla, että legendaarinen peachy shrimp tulee takasin : I

Sain vihdoin myös käytettyy ne mun Onlyn lahjakortit (2x20e), VIHDOIN. Koska Only on perseest. Vero Modas sentään on jotaan katottavaa ja sellasii vaatteit joita kehtaa käyttääki, mut Only... ei niinku yhtään mitään. Järkyttäviä vaatteita vaan kokoajan, vaik kolme tai neljä eri mallistoo oon kokenu. Mut vihdoin löysin! Ei mitään superjännää, mut ihan semijännää.

Sit tosiaan kävin tiistaina Sellos ja löysin noi, mut just sinä päivänä, sinä ainoona päivänä ku mä kävin siel, lahjakortit ei toiminu missään Onlyn tai Vero Modan liikkees koko Euroopas. Jätin ne sit sinne varaukseen ja tänään kävin kipasee ne sielt.
Tollaset rytkyt löysin. Ei kovin mun tyylisii, mut funtsin, et en maksanu niist lahjakorteist mitään, et ostan nyt jotaan, mut toi toppi oli nii söpö, etten voinu jättää kauppaan :'DDDD

Ja juuuu... tänään oli Laurean hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon kirjallinen koe, mistä mul jäi sellane ihan hyvä olo, eli päin puita meni :I. Osasin kyl matikkaosuuden mallikkaasti! Vaik en kyl oli sellasii super yksinkertasii eikä laskinta käytetty, mut anyway. Essee oli sit vähän juosten kustu, koksa katoin, et apua aika loppuu, mut sit mul oliki viel kolme varttii ja olin jo kirjottanu sen 150 sanan esseen siihen  annetulle paprulle, et anti ol.

Huomenna on sit se haastattelu... et tota... kattoo ny miten se menee :'DD

-Krisse-

10 kommenttia:

Nepi kirjoitti...

Agaga toi sun hiusväris on kyl kolee! :D

MrTealTwo kirjoitti...

Kuten myös toi Illuminati-silmä-tiikeri ^^ Ja heti ku päätän muokata kommenttiani ja poistaa edellisen, nii siihen jää tietysti tommonen... mälli -.-

MrTealTwo kirjoitti...

On a side note, en ihan tiedä, mitä toi otsikko oikeastaan ihan tarkalleen tarkoittaa ^)))

Anniina kirjoitti...

Täytyy edelleen sanoo et noi hiukset on ihan törkeen makeet! :D

Petinto kirjoitti...

Ne on kyl ainaki viel tosi makeet, mut ootan kauhulla sitä ku ne alkaa haalistuu :'DDD niist tulee hirveet.

Mä kesäistyin, koska ostin kesäisiä vaatteita ja värjäsin hiukset kesän kunniaks x)

MrTealTwo kirjoitti...

Mä annan vinkin: otsikos on typo xD Ja ons aikas räikeenredhead tukka ^^,

MrTealTwo kirjoitti...

Sori ;_^ oon kauhee pilkunnusaaja joskus xD

Karla kirjoitti...

Peachy shriiiiiimmmp!! <3 Eimut hanki semmone hoitoainetököttimikälie joka pitää punasuutta päässä kirkkaana. Ostin Tiialle semmosen, ja ku käyttää pari kertaa kuussa ni väri pysyy kirkkaana, ainoostaan juurikasvusta pitää huolehtii sit.

Petinto kirjoitti...

Joo no mul on sellast jännää punasta väriainetta, jota just laitetaan aina välil ja pidetään pääs puol tuntii ja pestään pois.

MrTealTwo kirjoitti...

Munki pitää kesäistyä pian :'D