tiistai 20. elokuuta 2013

Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan!

Anteeks nyt on pakko tulla vähän hypettämään! Oon aivan rakastunut tähän Jenni Vartiasen viime viikolla ilmestyneeseen uutukais Junat ja naiset kappaleeseen! Jenni Vartiainen on yks mun ehdoton lemppari kotimaisista artisteista ja koska Jennin viime Seili albumi oli aivan loistava en malta odottaa että uusi albumi ilmestyis. Tuosta uudesta biisistä sen verran että ekan kerran kun kuulin sen niin olin että täähän on aika perus Jenniä ja olin ehkä vähän silleen että en tiiä onko tää nyt niin hyvä kuitenkaan, mutta parin kuuntelu kerran (kuinka yllättävää tää on että mulla kestää vähän lämmetä) jälkeen oon ihan rakastunut tähän. Tietääpä mitä tässä nyt popitan jonkin aikaa :p

Mutta juu se biisi tosissaan, tässä olis olkaa hyvä ;D

 

- Ansku

4 kommenttia:

Nepi kirjoitti...

On kyllä hyvä biisi nyt kun oon pari kertaa kuunnellu :DD

Anniina kirjoitti...

Joo toi on just tollanen et se vaatii eka vähän kuunteluu :D Mut ah mikä biisi :D

Saara kirjoitti...

Mukavalta biisiltähän tuo kuulostaa :D

Anniina kirjoitti...

Sitä se onkin ;)