sunnuntai 18. elokuuta 2013

Sunnuntai

Heissan

Aatella, meikäläinen pistää postauksen!! Huh en olis itsekään uskonu. Mutta, aattelin laittaa pari kuvaa perjantailta kun oli nätti päivä :)



Onnelinen mutta haiseva yksilö. Oliskohan aika hankkia uus pallo reppanalle...



Niin suloinen vauwa.

Vauvamaha <3

Ja vähän aiheesta toiseen nii mä haluisin nää hajuvedet...
Pradan Amber. Tätä oon himoinnut viime syksystä kun TTK-karonkassa mun päälle suitsuteltiin kyseistä tuoksua. Oon jahdannut tätä semmosilla johtolangoilla kun että se oli joku neliönmuotone semmone ehkä joku beigen tai kultaisen värine puteli, lasia varmaanki ja ja tuoksu oli hyvä... Nyt sit ihan randomilla löyty risteilyllä sieltä kosmetiikkamyymälästä, hyvä tsägä kun satuin vaan tarttumaan johonki kuvauksia vastanneeseen pulloon ja se oli sit se mitä oon ettiny. Hihii.


Kuvat googletettu.
Ja tämä ei paljoo selittelyjä kaipaa <3 Ah.
Niin. Kaikki mut tuntevat tietää mun hajuvesiobsession :D 

Mutta nyt jatkan Simpsoneitten kattelua ja jäden syömistä Jaskan ja Roxyn kanssa.

T: Sofia

3 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Sofia oon niin ylpee susta! Ja haha nyt on pakko vähän ärsyttää sua, arvaa sainko just ton versacen hajuveden tuliaisiks :D

sofia kirjoitti...

Siis mitä vittua :D eihän tää mee nyt yhtää oikein kun mä sitä oon himoinnu :D

Anniina kirjoitti...

Haha :D