maanantai 5. elokuuta 2013

Viikonlopun bailando kuvia!

Hola amigos!

Ajattelin vähän postailla kuvia mun viikonlopusta kun olin siskon luona Espoossa ja päädyttiin Karlan &Krissen (myöhemmin myös Saara liittyi seuraamme mukanaan työkaverinsa Mr Anderson) kanssa juhlimaan Kivenlahden kuumimpaan menomestaan Casanovaan. Tässäpä siis olisi!

 
 Päivän lounas, Kana-täysjyväpasta! 

Jälkkäriksi mustikoita, vadelmia & kermavaahtoa

 Perus posetus kera viinin...

Trivial Pursuit julkkiskysymyksiä ja espanjalaista valkoviiniä!

 
Rakastuin tohon lettikampaukseen jonka Jansku mulle teki. 

 (Pöllitty Karlan instasta) Viimoset posetuksen ennen Kasikseen menoa!

 (Pöllitty myös Karlan instasta) Krisse my homie!

Kaikki kuvat tosissaan on nyt puhelin laatua koska mulla ei oo kameraa käytössäni (tai siis on kamera mutta muistikorttia ei) joten koittaa kestää :p

- Ansku

1 kommentti:

Saara kirjoitti...

Ansku sun tukka on ihana, haluun kasvattaa mun tukan koska en muista millasta on saada tukka ponnarille tms :D