keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Keskiviikko

Hou!
Pääsimpä viimein kotiin, tosin vain todetakseni, että kohta pitää taas kiiruhtaa maailmalle. Oh well. Ehdin sentään hieman kirjotella tänne ensin.
Menin tänään tosiaan iloisin mielin kouluun ajatellen, että tänään päästään tekemään jotain fiksua! Mutta kuinkas sitten kävikään? No huonosti. Meidän verkkoviestinnän maikka oli nimittäin kipeänä ja kukapas muukaan siellä sijaisena kökki, kuin iki-ihana ryhmänohjaajamme. Eli tiedossa olikin sitten taas yksi päivä ilman mitään tekemistä. Onneksi sentään sniikkasin sieltä pois vähän aikasemmin.

Päätin junasta hypättyäni, että käyn vähän kirjakaupassa ostamassa vesivärejä. Eksyin siinä sitten Akateemiseen ja siellä sarjakuvien luokse. Ja sitten löysin nämä:


Olin ihan liekeissä ja oli niin hilkulla ettei toi Hush lähteny mukaan, koska onhan se yks parhaist Batman-stooreista! Luulen et joudun joskus palaamaan tonne ja ostamaan kaiken. Löysin nimittäin myös kaikkia muita upeita ja mielenkiintosia sarjakuvia. Esim. yhen Halo-sarjiksen! Ja sit jonkun siistin näkösen gangsterisarjakuvan.

Lopulta sain itteni revittyä irti sarjakuvahyllyjen keskeltä ja kävin ostamassa vain ne vesivärit ja pari sivellintä, mitä olin alunperin suunnitellutkin (Ehkä nyt voisin ruveta suunnittelee ennakkotehtävien tekoa!).

Niin ja käytiin tosiaan maanantaina leffassa kattoo se Star Wars, niinkus Ansku tossa edellisessään kertoi. Mun täytyy kyllä vielä hehkuttaa kuinka hienoa oli käydä kattoo se ihan leffassa! Olin valmis itkemään, kun ne alkutekstit pamahti kankaalle. <3 Ja leffan päätyttyä olisin voinu kattoa ne seuraavat siitä samantien putkeen.

-NEPI

2 kommenttia:

Karla kirjoitti...

Mä haluun ehkä tonne kauppaan kans ;__;

Nepi kirjoitti...

Oon aina tienny et siel on sarjiksii paljonki, mutta gaah ;_;