torstai 1. maaliskuuta 2012

Vapaapäivä


Morjens!

Tästä lähtee mun, eli Nepin ensimmäinen merkintä tässä blogissa. Tänään olen vietellyt vapaapäivää koulusta, jonkun opettajien kokouksen takia. Aamupäivän vietin lukien aineistoa etätehtävään, kunnes Zara soitti ja päätettiin lähteä hengaamaan stadiin.

Mentiin sitten kahville ja juoruttiin muutama tunti siinä. Kahvittelun jälkeen kierrettiin vielä joku lenkki tuossa ihastuttavan harmaassa loskasäässä, kunnes palailimme koteihimme.


 Mulle iski muuten kauhea kesä-ikävä, kun puhuttiin Zarasen kanssa siitä, kuinka ihanaa ois, jos olis jo kesä. Alan aina suunnittelemaan mitä kaikkea haluaisin toteuttaa ja missä kaikkialla pitäis käydä, kun kesä tulee. Yleensä puoliakaan näistä asioista ei tule syystä tai toisesta sitten tehtyä, kun se kesä on. 

Mutta ensi kesänä haluaisin ainakin hengata pussikaljoitteluiden merkeissä puistoissa, viettää päiviä rannoilla ja kierrellä ympäri kesäistä Helsinkiä (ja miksi ei muitakin kaupunkeja) kamera kourassa. Niin ja jos ei olla sitä ennen käyty myymässä missään kirppiksellä niin viimeistään sitten kesällä pitää varata pöytä Hietsun kirpparilta!!!

-NEPI

1 kommentti:

Karla kirjoitti...

Mä oon niin messissä tossa kesäilyssä ;__; Ei tätä harmautta jaksa