lauantai 24. maaliskuuta 2012

Mun elämässä ei tapahdu mitään.

Tein mun Tumblriin uuden headerin, koska se vanha oli vähän virheellinen. Se ei ilmeisesti näkynyt kunnolla normiversios. Mä en sit tiedä et näkykö se kunnolla vaan mulle tai jotaan. Täst nykysest tuli kyl paljon söpömpi. Joskus meen mun blogiin vaan siks et nään ton pöllön : D
Hehheh... pöllöjä. Siin aikasemmas oli mörkönaama, mikä oli kyl kans jees.

Suunnittelin tätä headeria myös mun personal Blogger blogille, mut toi värimaailma ei oikeen sovi sinne ja muistin, et nimikään ei oo sama.

Otin täs yks päivä ihanasti kuvia itestäni niinkuin kunnon teinin kuuluukin (vaikka en ite ookkaan sellanen enään, nyyhky) mahdollisimman tyhmillä ilmeillä ja suurimmast osast tuliki aika helkkarin rumia. Funtsin, et voisin tehä joskus jonku tosi komeen kollaasin niistä. Either way nyt mulla on kuitenki vähän ilmerefui jos joskus tarvii.

PS. Olin tänään duunissa ja feilailin taas kivasti rahojen kaa. Ku on noi korttimaksupäätteet niin kun siihen laittetaan se summa niin pitää tehä silleen et jos lasku on vaikka sen 30 euroa niin koneeseen pitää painaa 3000 jollon numerot liikkuvat oikealle ja kaksi viimeistä on siis senttien summa. Noh tää yks lasku oli sit 23 euroa ja huomasin vasta kuitteja laskiessa, että hups, myin jollekkin ilmeisesti 23 sentin lipun, koska unohin painella ne vikat nollat siihen. Että gg minä, Barona diggailee ku ne joutuu maksaa sen erotuksen.

Toisaalta korttimaksusta on varmaan helpompi saada selville, että kuka on maksanut. Tosin en noista maksupäätekoneist tiedä, että onko ne niin refined näis jutuis.

Aina ei voi onnistua.

Over and Out

-Krisse-

5 kommenttia:

Nepi kirjoitti...

Mäki muistan et onnistuin Sokoksel joskus ku unohin laskuttaa jonkun mummon ja papan ostokset... Siinä ne sai sitten seittemäntoista euron edestä tavaraa. :-))

Petinto kirjoitti...

Kannattaa tul meirän kassoille ku saa kamat puolilmaseks.

Karla kirjoitti...

Jos me tultas kassalle ni päästät meiät ilmaseks sisään tai tää meiän juttu on ohi!!!1

Petinto kirjoitti...

Ei se nyt niin toimi : DDD ja millon sä oot muka ollu kiinnostunu jääkiekosta?

Karla kirjoitti...

..... totta