keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Kevät saapunee vihdoin!

Hehe ajattelin vihdoin olla ahkera ja kirjoittaa tänne nyt mun ekan postauksen :P

Haluun kertoa teille mun ihan parhaasta maanantai päivästä! Siis harvoinhan maanantait on sellasia päiviä että niissä olis juurikaan mitään hyvää mutta viime maanatai oli oikeesti ihan mahtava.

Mulla oli jo aamulla niin hyvä fiilis kun olin viikonlopun vietosta bussilla palaamassa Porvooseen kouluun ja siinä bussimatkalla katselin kuinka se aurinko sieltä nousi olin ihan fiilareissa että nyt se kevät tulee.
Koulun jälkeen päätin aika extemporee lähteä pörräämään Helsinkiin Saaran ja Charlotan kanssa.

Oon aika vakuuttunut siitä että se keväinen sää sai mun shoppailuhimoni valloileen pitkästä aikaa ja mun oli ihan pakko mennä Veromodaan ostamaan yhdet housut joita olin jo aikasemmin katellu. Jotenki jännästi siinä kävi niin että löysin myös toiset ihan täydelliset housut ja ostinpa sitten nekin! Siinähän menikin mukavasti melkein kokonaan se opintotuki mikä multa vuokranmaksun jälkeen oli jäänyt jäljelle, hupsista :)
Kuva vielä mun ostoksista :>
Käytiin myös Pizza Hutissa happy syömässä vähän alkupaloja ja illalla suunnattiin vielä leffaan katsomaan Star Wars episodi 1 :D Eli siis ihan mahtava päivä!




Tossa vielä eroottinen kuva leffateatterista. Noissa 3D Laseissa on kyllä sitä jotain! :'D


En nyt tän enempää kirjottele kun pitäisi alkaa kirjottelemaan koulujuttua jonka oon fiksusti jättänyt viimeseen päivään \,,/

- Ansku (aka Keijo)

1 kommentti:

Karla kirjoitti...

Oon nii katkera ku en ollu tollo Espoossa ;__;